Dansa runt är lika med att städa rummet

Min lilla söta lillebror fyller 6 år imorgon! :D Vilket för mig är lika med att upp från datorn och städa...

Kom hem runt halv sex och åt mat väldigt länge :P Satte sedan igång med att läsa på inför elektronik provet som jag har på torsdag ^^ Insåg att sedan att jag behövde städa eftersom mitt rum var i total kaos. Så nu börjar man se golvet i alla fall :D Extremt dålig uppdatering från mig, men jag hoppas folk förstår när dem såg mitt fantastika schema som jag försöker anpassa mig till ;3 Men lyssnar på musik och sitter nästan mer vid datorn än städar. Tur att inte mamma eller pappa är här! Hittat en fantastisk version av River flows in you (Bella's lullaby). Är fiol och harpa och vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den nu, väldigt vackert är det i alla fall. Skulle vilja spela den själv så ska se hur noterna ser ut :)



Lekte med att ta suddiga bilder så att ni inte tror att jag suger på att "fokusera".



Skuggor :D Tog en paus igår i läxläsningen och tog kort på skuggor av en pennburk ^^


Kommentarer
hanna

sv: tack desamma tjejen! :)

2012-02-07 @ 22:16:07
URL: http://hhhhaannaa.blogg.se/
lovisa

svar; tack så väldigt mycket!

2012-02-08 @ 11:12:36
URL: http://alalovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback