updates

tog lite ledigt från allt av olika anledningar. men mår lite bättre nu! :) lite updates...
fredag: vi förlorade tyvär matchen men spelade riktigt bra. höll på att dö när det kröp vrldens största spindel på mitt golv på kvällen. fick akuthjälp av min pappa <3
Lördag: Mamma fyllde år och hela familjen åkte till Liseberg! underbart att bara få vara med familjen! <3
Söndag: åkte till kyrkan, satt hemma hela eftermiddagen och vid halv 8 åkte jag och träffade dom so alltid får mig på bättre humör. spelade fotboll, volleyboll, åt glass, badade, hade lerkrig vid vatten och vattenkrig när vi fått på oss kläder (man va ju inte så torr när man åkte hem! världens bästa vänner har jag!! <3 Ni betyder så mycket Vanja, Emma, Anton, Joackim, Julia, David, Patrik och Leif! <3 mådde såå bra när jag kom hem!!! åt pizza och kollade på film med mamma och pappa <3
Men nu kör vi på riktigt igem... klockan stod på 6:25 imorse och jag har varit uppe sedan dess. Skola idag! åååh orkar inte, men går bara typ 2 timmar och sen åker jag, Emelie, Mathilda och Karolin  och fikar på stan! <3 mina tjejer det! Men nu måste jag fixa det sista innan jag måste gå! får se när jag hör av mig igen! <3  kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback