to the lovely town

fredag! har varit en lååång skol dag... började 8 och slutade tjugo i 4... inte roligt!! pkte direkt til gymmet och körde ett halvtimmas hårdpass och lär ha helt galen träningsverk i rumpan imorgon!! :O hihi!
Cyklade hem och tog en snabbdusch och slängde ihop en kladdkaka! precis innan vi fick gäster. Åt en massa tacos, helt galet länge sedan jag åt det senast!, och bokade resa till USA!! :D kommer bli så fruktansvärt galet otroligt underbart bra!! :D såå sjuuukt taggad!! massa shopping, foto, musik, godmat och hotellfrukost! lovar att ni kommer få se allt när jag kommer hem. (om jag kommer hem, kanske fastnar där...) mohahahaha!!
men nu ska jag sööva! helt galet trätt och "slipper" matchen imorgon. rätt härligt att bara vara hemma även fast det står en massa plugg på menyn.. -.- godnatt på er! kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback