söta vännen

lite arkivbilder på söta Emelie ;) hon kommer älska mig efter detta <3
kunde inte blogga mer igår för blev utslängd från blogg.se både på mobilen och datorn... suck!
vaknade vid 10 idag. härligt. trots att jag behöver börja ställa om sovtiden eftersom skolan börjar på måndag! helt knäppt att sommarlovet redan är slut :( har precis duschat och gjort mig iordning för dagen. får se vad jag hittar på med ska försöka ta det lugnt. för vill verkligen kunna träna imorgon! är inte helt bra än men heltklart på bättreingsvägen :) hoppas ni får en bra tisdag! kram -Julia


Kommentarer
hanna

häftig design! :)

2012-08-14 @ 12:11:07
URL: http://everypixeloflife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback