Mycket nu!

Har varit mycket nu dessa dagar och har inte haft tid, lust och ork att blogga...
Skolan är sig lik. Redan igång med projektet och en hel del som ska göras i andra ämnen... Tränade med damlaget igår till kl 20 och idag till kl 22 :D sååå roligt är det!! :D kanske även blir match med dom på lördag ;) hehe!
Imorgon går jag mellan 8-16 puuh lååång dag... Efter skola åker jag direkt till gymmet och kör lite vad jag orkar och sen hem och äta tacos och beställa allt med resan till världens underbaraste land! USA!! <3<3 wii inte länga kvar nu!
Men nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen! Kram -Julia



Kommentarer
Isabellasphotographing

önskar dig en fin helg :D
kram

2012-08-24 @ 22:21:47
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback