inte hemma

har inte varit hemma på nästan hela dagen! åkte och hjälpte mamma handla mat på förmiddagen + köpte två böcker och beställde tid hos optikern...
kom hem och åt lunch och sen iväg med pappa för att fixa min telefon med eftersom garantin gick ut för två veckor sedan så kunde de inte fixa den utan att byta ut den. :( så lever kvar med min mobil som inte funkar typ... får spel men får ta och köpta en ny snarast! när vi kom hem åkte vi direkt till stranden där vi spenderade två timmar i solsken! :D underbart! kom hem vid halv 7 och sen dess har jag städat övervåningen. som ni ser har jag haft FULT upp under dagen och nu ska vi sätta oss och äta go middag i kvällsolen! :) mumms! <3 kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback