in tha lights

Är hur taggad som helst!! vet inte vart allt kommer ifrån. har typ inte sovit något i natt så borde vara hur trött som helst men det är jag inte. lär ju somna på tåget eller så ;) haha!! som ni kanske förstått så åker jag till Liseberg med mina fina vänner Josefin, Anna och Julia! kommer bli så galet roligt. har inte varit där på hur länge som helst men nu är det dax.
Har precis duschat och ska göra mig iordning och kvart över 11 kommer Josefin och hämtar mig så åker vi till tågstationen.kommer inte hem för än inatt så blir nog inte så jätta bra uppdatering om jag inte får igång appen...  men lovar att jag hör av mig när jag kommer hem och jag inte slocknar innanför dörren x) kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback