i all stress är det tur att man har så fina vänner!

super stressig dag på jobbet idag. hur mycket folk som helst, prppar som gick, onda huvuden, skoskav, problem med ljudanläggning och massa mer. men i all denna stress älskar jag det liv jag lever med mina OTROLIGT GALET UNDERBARA VÄNNER!! <3 så underbara som får än på super bra humör när man är trött och ledsen och som alltid ställer upp! Så Vanja, Joackim, Emma, Micha och Karla!! ni betyder såå mycket för mig! <3
nu sitter jag här och taggartaggartaggar till tuden miljoner för en heldag på Liseberg med Mina underbara Josefin, Anna och Julia!:D <3 <3 kommer bli så otroligt galer fantastiskt!! <3 min innan det ska jag sova, smsa med några fina och förhoppningsvis träna :D härligt! kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback