blandat från arkivet

har inte hunnit med bloggen ALLS idag!! inte varit hemma många sekunder!
vaknade och gjorde mig iordning snabbt och sen direkt till kyrkan där jag va i 4 timmar. kom på att vi hade matchställena hemma hos oss så fick köra med gasen i botten ner till samligen för att lämna av dom. åkte raka vägen till Telia där jag köpte en ny telefon! iPhone 4 vit. !super nöjd. sen raka vägen tillbaka till matchen som vi vanb med 10-0!! :D hur galet grymt får det vara!! har även varit helt gaet varmt också idag. har trotts detta gått runt i jeans för att vara frisk imorgon! när jag kom hem hoppade jag direkt upp på cykeln för att åka på mite kalas. massa goa vänner där bl.a Emma, Lisa, Joakim, Emma, David, Elin, Erik, Patrik och en massa massa fler!! spelade volleyboll och fotboll kikade på handbollen som sverige tråkigt nog förlorade och grillade även korv! hur galet mysigt som helst! när jag kom hem vid halv 10 tiden satt jag och pratade med fina vännen ett tag i telefon och sen dess har jag fixat med min telefon. Nu när jag ät påväg på sängen, som jag dock varit i dryg timme nu har jag lite tid för att blogg! ska blogga ordentiligt imrgon. hoppas ni har haft en bra söndag! kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback