Älska mig

Uuuhuuu! sitter i min säng och stor bölar! Har precis kollat på filmen "Älska mig". har sett det ganska många gånger innan men börjar gråta i alla fall. Usch!!  Har du inte sett den så finns den att se på youtube. bara att söka på Älska mig ;) har haft en mysig kväll med famijen. god mat, lite gottigheter och så. satt även ute där vi har 3 fladdermöss! :O waaah, jag är livrädd för sånna och specielt när det är mörkt och man knappt ser något. har stor fobi för småkryp som spinglar, myssor, skalbaggar men även ormar och fladdermöss! Mina föräldrar bara sitter och skrattar åt mig... aja de fick sig ett gott skratt iaf;) hehe! ska ta och sova nu för har varit riktgit trött idag. imorgon ska jag försöka ta mig till kyrkan och även på en promenad med min saknade vän! inte träffat honom på jätte länge så har en del att prata om ;) sov gott! -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback