min nya kärlek <3



Hel kär i domma små krypen <3<3
Kom hem från en lång dag/natt hos Emelie med fina brudar <3
Kollade på 3 filmer och somnade inte för än vid halv 5. Hehe, hade en held del att diskutera om man säger så :)
Vaknade kl 12 och gick upp och åt frukost. hehehe, chokladflingor, tekakor och rostat bröd ;) hihi
Gosade även en hel del men hennes UNDERBARA katter :) l sååå söta<3<3
Åkte hem vid halv 3 och nu sitter jag här helt död... ska kolla på "UP" eftersom jag aldrig har sett den innan och mina bröder har lånat hem den :) ikväll ska jag ner och spela innebandy med mina fina vänner hehe, får la se hur det går med tanke på att jag vridit dygnet lite... ^^ aja :)
Imorgon börjar min PRAO, ska bli såå roligt!JAG ska praoa på en klädbutik inne i stan, ska bli super kul :)
Nu ska jag sluta babbla och "slå" ner mig i en mjuk soffa eller säng någon stans och myyysa1! :)
-Julia


Kommentarer
Amanda

vilken affär praoar du i ? :)

2012-04-17 @ 16:37:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback