Bäästa dagen

Inte varit jätte bra uppdatering de sista men det är glömda timmar ;)
Har haft en helt sjukt bra dag! <3
Började med att jag döpte mig :D ååå. finns inte orde hur roligt, härligt och underbart det var!
Åkte till resturang med familjen och åt "dopmiddag" hur gott och mysigt som helst! fick även ett underbart kors av familjen  <3 kärlek! Åkte direkt till match med bästa laget! :D vann matchen med 4-0! Ni är hel bäst tjejer!! <3 Åkte hem och ät grillat  :) super mysigt och gott :) åkte ner med fina vännen Julia och spelade innebandy med hur fina vänner som helst! Ni är mer än toppen! <3 Såå roligt! Cyklade men och tog en låång dusch!
Ända minuset idag va att när jag gick ur duschen höll jag på och sätta foten på en spindel!! :O är en av mina största fobier och blev livrädd!! stod stilla och kolla på den när den inte rörde sig! så skyndade mig ut och tog med hårinnpackningen ut.. Sitter nu och´njuter av världens bästa uppfinning.. MUSIKEN!! <3<3 kärlek kärlek!!<3

Gårdagen spenderade jag i Lidköpnig så min lillbror hade fotbollsturnering som jag stod och kolla på sammtidigt som jag va en isbit men tinade när jag hittade mina hörlurar i väskan och kunde lyssna på musik. Körde slut på min full laddade Iphone batteri på förmiddagen så jag tog mammas och körde sluta på de med på eftermiddagen.. ;) hehe jag kan jag :)
Va även inne i centrum och kikade efter konfirmationsklänning men hittade INGENTING!! får massa panik!
Ska göra ett inlägg med några jag har tittat på men som jag som vanligt inte kan bestämma mig för vilken..
Det är 6 st och det gör inte saken lättare!
Nu ska jag gå och sköja ut inpackningen men gör det i den andra badrummet eftersom spindeln lygger kvar och vaktar sitt revir..
Det är min dusch spindeln! :(

-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback